torsdag den 29. marts 2012

Sundhed

Fra imorgen, fredag den 29. marts har jeg besluttede mig for at smide alt det usunde ud. jeg har her på det sidste spist ret så usund og synes hurtigt at man kunne se det på ens krop, samt hud. jeg har skrevet forskellige ting ned som jeg kan spise, det gør det en smule lettere for mig at holde min kur. jeg har tænkt mig at dele disse punkter med jer, så hvis i også står i samme situation som mig, og har brug for nogle forskellige forslag, så læs her: 

MORGENMAD:


- Frugt yoghurt 0,1 % uden sukker.. 
kan spise fx med: Müsli, banan, blåbær, jordbær, nødder osv.. 


- Vanille yoghurt 0,1 %, A38, Græsk yoghurt. 
tips: varm nogle hindbær og hæld over (smager fantastisk) 

- Smoothie
fx med: jordbær, banan, hindbær, blåbær osv.. 
tips: bland din lækkere smoothie op med yoghurt med 0,1 % uden sukker, det gør den samtidige sund. 

- Actimel (hvis du skal hurtigt ud af døren)
- Havre fras
- Æg med et stk. rugbrød. 


FROKOST: 

- spejlæg
tips: prøv med et stk. ristet rugbrød, samt en avokado som er overtrukket med honning. 

- Smoothie (altid godt med en sund og frisk smoothie)

fx med: jordbær, banan, hindbær, blåbær osv.. 
tips: bland din lækkere smoothie op med yoghurt med 0,1 % uden sukker, det gør den samtidige sund.

- Sandwich (mørk brød)
fx: med spejlæg, laks, kylling osv (altid masser af grønt)

- Salat (alt godt grønt blande)

- rugbrød
fx med: agurk + tomat, rejer, laks. 

AFTEN:


Det er en smule svære at planlægge aftensmaden, men sørg for at der altid er kød (kylling, fisk osv) 
+ en masse grønt. salat er altid godt.. 


DRIKKELSE:
- vand er det sundeste, men hvis du elsker mælk, så drik skummemælk, det indenholder ikke ligeså meget fedt, og derfor er sundere end sødmælk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar